Thursday, January 21, 2010

Isu Makanan - adakah isu ini sudah selesai?

Salam para pelajar pasca Ijzah

saya mendapat khabar, seolah olah isu makanan belum selesai sepenuhnya. Saya mohon feeback para pelajar semua untuk memberikan saya maklumat sepatutnya. Kalau mungkin cdangkan menu mengikut selera tuan /puan.

Tanpa maklumat tuan/puan, saya muingkin saja menganggap isu makanan ini sudah selesai - so please - maklumkan pada saya semada melalui blog ini atau email maupun hp saya.

Tolong jangan prejudis - kerana sebahagian besar prejudis itu dosa...

Jaga diri dan selamat berkuliah.

3 comments:

  1. salam en. J, kalu boleh makan petang hari jumaat diadakan kembali esp. emba part 2 mempunyai jadual berlainan untuk ABR... pkl 3 - 8 malam...

    harap juga boleh confirmkan ABR minggu ni jadi ke tidak.. terima kasih :)

    ReplyDelete
  2. 1. harap dapat cdangkan menu terbaru yang mengambil kira minum petang Jumaat. harus di ingat bahawa tambahan menu menyebbab kan tambahan kos. mungkin saja nilai n mutu makanaan berkurang untuk menampung kewujudan satu lagi menu - dgn jumlah kos yang sama.

    2. EMBA PArt 2 ada jadual berlainan 3 - 8? ini berita baru bagi saya.. bekalkan saya dengan maklmat lanjut atau tinggalkan no tel kepada siapa saya boleh dapat penjelasan lanjut tentang perkara ini.

    3. untuk ABR minggu ini, saya sudah berkali2 hubungi Prof Ghazali tetapi tel tak angkat. di pihak kita, kita sudah bersedia cuma perlu uruskan tiket, penginapan dari Prof sahaja lagi. Saya akan usahakan besok (Isnin).

    Terimaksih atas respond dan pandangan..

    ReplyDelete
  3. eh sorry.. bukan ABR.. untuk GBI Dr. Asry shj.. masih berbekas 2 minggu perjumpaan.. :)

    ReplyDelete